Misiunea Centrului de Studii si Perfectionare

Misiunea Centrului de Studii si Perfectionare® este sa asigure coordonarea unitara a invatamantului postuniversitar de specialitate medicala, medico – dentar si farmaceutic uman, dezvoltarea profesionala continua si managementul evaluarii pregatirii profesionale a personalului din sistemul sanitar, in acord cu cerintele educationale, normele, standardele de calitate si criteriile adoptate sau recomandate de Uniunea Europeana.

Servicii Centrul de Studii si Perfectionare

  • Programe de formare pentru manageri, medici si asistente medicale, pentru a imbunatati sau de a obtine noi competente necesare pentru activitatile profesionale si dezvoltarea profesionala in calificarile existente.
  • Recalificare pentru directori, medici si asistente medicale, cu scopul de a obtine abilitatile necesare pentru a efectua un nou tip de activitate profesionala, dobandirea de noi competente.
  • Programe de formare pe termen scurt ce au drept scop dezvoltarea abilitatilor practice ale personalului medical (de formare in centrul de simulare).
  • Seminarii si ateliere de lucru pentru manageri, in scopul dobandirii de cunostinte si abilitati necesare pentru gestionarea eficienta a managementului organizatiei medicale.
  • Training pentru medici si asistente medicale pentru a dezvolta abilitatile de comunicare pentru a organiza munca cu pacientii pe baza de principii, valori si standarde de abordare orientată spre client.

Cursuri ale Centrului de Studii si Perfectionare

  • Pentru manageri:
    „Organizarea centrului medical”, „Managementul de motivare al angajatilor”, „Abilitati pentru un manager eficient”, „Managementul timpului”, „Managementul conflictelor”, „Finante pentru manageri „, „Standarde de vizita: abilitati de negociere de succes”, ”Competente de vanzari eficiente”, „Apelurile telefonice”, „Munca eficienta in cadrul Centrului de Sanatate” si altele.
  • Pentru medici:
    „Standarde de lucru cu pacientii”, „Managementul conflictelor in medicina comerciala”, „Managementul stresului”, „Specializare Hirudologie” si altele.
  • Pentru personalul medical:
    „Puteti recomanda sanatate? – Workshop administrator de succes”, „Serviciu eficient pentru clienti”, „Vanzari de succes”, „Managementul conflictelor si al stresului”, „Managementul medical prin telefon”, „Specializare Hirudologie” si altele.
  • Pentru personalul nemedical:
    Cursuri de Hirudoterapie”.

Beneficii ale formarii in Centrul de Studii si Perfectionare

  • instruire – cursantii sunt acceptati fara testare de intrare pe baza de disponibilitate de formare profesionala;
  • forme convenabile de invatare, care sa permita cursantilor sa fie instruiti la locul de munca;
  • instruire orientata catre practica;
  • cadre didactice de inalta calificare;
  • sistemul flexibil al taxelor de scolarizare;
  • dezvoltarea de abilitati practice efectuate intr-un centru de simulare al CSP®;
  • o baza de principii, valori si standarde de abordare orientata spre client.

Un centru de simulare

Simulare de formare – o veriga importanta in imbunatatirea calitatii formarii profesionale a medicinei. Aceasta forma de proces a invatarii este mai eficienta, deoarece va permite sa rezolvati o varietate de studii de caz, cat mai aproape de conditiile reale de activitate profesionala. In acest caz, posibilitatea unor multiple repetitii ale aceleiasi manipulari va permite sa le aduceti la perfectiune.

In centrul de simulare al CSP® au fost create toate conditiile necesare pentru „practica deliberata”, oportunitati de invatare si pentru a evalua in mod realist calitatea formarii. Centrul de instruire este dotat cu echipamente si simulari pe computer, cu o mare baza de informatii pentru invatarea si aplicarea practica a cunostintelor.

Centrul de Studii si Perfectionare® va permite sa simulati pe deplin situatia clinica cat mai aproape de realitate, elaborarea unei proceduri de actiune a fiecarui cursant.

Dezvoltare programe de seminarii si training-uri

  • stabilirea unei comunicari eficiente cu clientii;
  • organizarea activitatii pe baza de principii, valori si standarde de abordare orientata spre client;
  • prevenirea dezvoltarii situatiilor conflictuale si ajustarea constructiva a creantelor;
  • stapanirea sistemului de algoritmi eficientii in interactiunea serviciilor pentru clienti si vanzarile de servicii medicale.
  • invatarea si testarea in practica a celor mai recente cunostinte in materie de organizare medicala, precum si de gestionare eficienta a instrumentelor personalului;
  • dobandirea in mod regulat de noi cunostinte in domeniul tehnologiei medicale si de laborator, de diagnosticare avansata.

Abordare sistematica pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare ale personalului

  • diagnostic si consiliere;
  • dezvoltarea si adaptarea programelor de formare;
  • efectuarea de activitati de formare (seminarii, training);
  • evaluarea eficientei de formare.
  • Specialistii Centrului de Studii si Perfectionare® au multi ani de experienta in dezvoltarea si pregatirea, organizarea de training-uri industriale (stagii) si de personal;
  • Centrul aplica strategiile si politicile Ministerului Sanatatii Publice in domeniul dezvoltarii profesionale, al educatiei si invatamantului postuniversitar, al evaluarii si certificarii pregatirii pentru toate categoriile de personal care lucreaza in sistemul sanitar.

Abilitatile dumneavoastra unice, ghidate de filosofia noastra reprezinta resurse valoroase.

Indiferent de nivelul de experienta, timpul in care va puteti angaja, sau abilitatile de care dispuneti, noi avem nevoie de dumneavoastra.

Vreti sa participati la cursurile organizate de catre Asociatia Romana de Hirudoterapie ?

Inscrieti-va cu ajutorul formularului de mai jos si veti fi contactat in cel mai scurt timp!

Numele dumneavoastra (necesar):

Profesie:

Adresa de e-mail (necesar):

Numar de telefon:

Mesajul dumneavoastra: